Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Domin352 | użytkownik

imię i nazwiskoDominik adres zarejestrowany08.11.2008 @19:07:23 ostatnio na stronie14.03.2009 @19:36:14



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty27 komentarze440 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~leo246    18.11.2008 @21:38:33
dzieki
~leo246    18.11.2008 @21:38:31
dzieki
~haniak    18.11.2008 @20:14:57
Bardzo się cieszę, że oglądasz moje obrazki i że Ci się podobają. Życzę Ci dobrej nocy!
~haniak    18.11.2008 @14:48:13

Dziękuję. Pozdrawiam.
~corrba    18.11.2008 @14:43:57
dobra? no to pomylka sorry, bo zdjecie powaznie mi sie podoba:D
~leo246    17.11.2008 @15:25:52
hehe dzieki
~ASMG5cHR    16.11.2008 @16:43:12
będę trzymać kciuki!Tylko zjedz przed szkołą śniadanko,żebyś nie pozjadał literek!
~ASMG5cHR    16.11.2008 @16:25:16
Spędzą tu miłe chwile aż do zachodu słońca.a jedzonka pełno tzw.szedzki stół!
Pozdrawiam i dużo 66666666666666666666
~kobieta1    16.11.2008 @11:37:15
pozdrawiam i dziekuje..
~aniah1988    16.11.2008 @08:30:15
w Zagórzanach koło Gorlic w małopolsce
_______
nie dziękuj tylko oceń moje zdjęcia w galerii
pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze
~haniak    16.11.2008 @08:05:33
Bardzo Ci dziękuję. To był mój pierwszy digart i niestety jest trochę za duży, ale bardzo go lubię i cieszę się, że zwróciłeś na niego uwagę.

~kobieta1    13.11.2008 @07:33:19
DZIEKUJE
~haniak    12.11.2008 @14:43:39
Dziękuję za ocenkę i pozdrawiam.
~kobieta1    12.11.2008 @10:13:01
Dominik powodzenia na DA
~djacek    12.11.2008 @08:26:24
Dzięki!
Pozdrawiam! Miłego dnia!
!jawa4    12.11.2008 @07:21:25
takie zdjecie mozna zrobic zupelnie prostym aparatem...... I wystarcza zupelnie przecietne umiejetnosci....
~djacek    11.11.2008 @13:30:46
Dzięki! Pozdrawiam!
~wujcior    10.11.2008 @18:33:40
lbie zdjecia psow rowniez ;]
~djacek    10.11.2008 @17:22:55
~djacek    09.11.2008 @23:29:07
~djacek    09.11.2008 @09:48:38
Dzięki za dłuższą wizytę i ocenki!
~kamilnnnn    09.11.2008 @09:03:57
dzięki bardzo, miało być rozmazane!!!
~grzegorznarojczyk    09.11.2008 @08:49:03
thnx
~ScorpiaRoslin    08.11.2008 @22:05:07
witam w grupie Gothic i zapraszam do aktywności na forum.
_______

Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt